צור קשר

משרד ראשי: קוסבסקי 48 על הספסל

  גלעד רוזנאו 

0544973364

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon

 

 

תכנית אימון כוללת שני שלבים:

 

* שלב הכנת התכנית - כתיבת תכנית מפורטת על ידי מאמן ריצות ארוכות מוסמך בשיתוף עם המאומן. התכנית מתוכננת ליעד ספציפי (למשל מירוץ לילה ת"א). התכנית כתובה ברמה שבועית      ויומית ועל סמך השלבים השונים בתכנית (מעבר, הכנה, בסיס, בנייה, שיא, תחרות).  

*שלב הביצוע - ליווי רציף לביצועה בפועל על ידי המאמן בשיתוף פעולה של המאומן, לאורך כל תקופת התכנית. הליויי מתבצע באמצעות שיחה שבועית ומילוי דוח שבועי על ידי המאומן, בה       ידונו השניים בשבוע החולף ובעמידה ביעדי השבוע. 

 

משך התכנית

 

תכנית אימונים בנוייה בדרך כלל לפרק זמן קצר עד בינוני (בדרך כלל בין 3-5 חודשים)

 

ביחד או לחוד?

 

ניתן להכין ולבצע תכנית אימונים במשולב עם אימוני קבוצת הריצה. מניסיוננו השילוב בין מפגשים תכופים יותר עם המאמן ודינמיקה של ריצות משותפות בקבוצה תורמת מאוד לעמידה ביעדי התכנית ומומלצת.

בעת הצורך ניתן גם להכין ולבצע תכנית ריצה במנותק מהשתתפות בקבוצת הריצה. רלוונטי בעיקר לרצים מנוסים יותר, וכאלה שמעדיפים לרוץ לבדם. 

 

לסיכום

 

שילוב בין הכנת תכנית מקצועית על סמך רצונותיו של המאומן, עם יעד מאתגר אך ריאלי. גם אם המאמן אינו רץ פיזית עם המאומן בכל האימונים, הוא מלווה אותו באופן רציף, מעודד אותו ומשנה במידת הצורך יעדים תוך כדי תנועה, הכל בהתאם להתקדמות המאומן עד לביצוע היעד המיוחל. תפקידו של המאמן לעודד, לוודא שהמאומן עמד ביעדים, להקפיד לא להתיש את המאומן במהלך האימונים כדי להגיע בכושר שיא לתחרות, ולא פחות חשוב מכך למנוע פציעות.