ברוכים הבאים לקבוצת הריצה Runner's High


מתכונת האימונים

  • הקבוצה נפגשת לשני אימונים בשבוע הכוללים מבנה קבוע של ריצת חימום, מתיחות דינמיות, אימון הריצה - תרגילי חיזוק  וגמישות ושחרור

  • האימונים יתקיימו בכל מזג אויר פרט לזיהום אויר כבד.

  • לא יתקיימו אימונים בחגים ובערבי חג. במידת האפשר נשתדל להשלים אימונים אלה.

  • בחודש אוגוסט, בו מתאמנים רבים בחופשות קיץ, אנחנו מקיימים לפעמים אימונים משותפים לכמה קבוצות, פעמים רבות בחוף הים.

  • ניתן להקפיא מנוי לתקופה של שבועיים ומעלה - בהודעה מראש לגלעד או ליניב

  • ניתן לבטל את הוראת הקבע בכל עת - מרגע הודעת הביטול יופסק החיוב בחודש העוקב

 


 

מטרות

  • לאנשים שונים מטרות שונות מקבוצת הריצה שלנו. הנוסחה שלנו היא לנסות ולספק מינון סביר בין תחרותיות להנאה. והדבר בא לידי ביטוי באימונים מגוונים, ובתחרויות מדי פעם בפעם. 

  • הפילוסופיה המרכזית שלנו היא להפוך את הריצה לדרך חיים ולראות את התמונה הגדולה. 

  • אין חשק להגיע לאימון? תעשו מאמץ להגיע ואפילו תרוצו מעט - תרגישו אחרי זה הרבה יותר טוב.

  • ריצה היא ספורט קבוצתי הרבה יותר מכפי הנדמה. נשמח, אם תנסו לפחות, לרוץ נטולי אוזניות, ואם לא יתאים, תמיד אפשר לחזור לשמוע מוזיקה

  • בקבוצות המתקדמים אנחנו עובדים באופן תקופתי על בסיס עקרון האימון של עונתיות: Periodization. לא ניתן, וגם לא רצוי "ללחוץ" כל השנה. זאת אומרת שבמשך כחצי שנה - (בדרך כלל מייד אחריי החגים) מתחילה עונת ריצה הכוללת אימונים על פי תוכנית לקראת מטרה מרכזית אחת או יותר

  • מתאמני הקבוצה משתתפים במירוצים שונים. כל עונה נבחר מירוץ מרכזי (כדוגמת מרתון תל אביב או טבריה), בדרך כלל מירוץ הכולל מספר מקצים (10, 21.1, 42.2)  ולקראתו כל הקבוצה מתאמנת יחד. בדרך כלל לתקופה של כ 4 חודשים (הכנה - כחודש, תכנית אימון - כ 3 חודשים). בשאר השנה, האימונים "חופשיים יותר"

  • בסיום מירוץ המטרה ועד לסיום עונת המירוצים, ננצל את הכושר הגבוה שרכשנו ונרשם למירוצים נוספים (למי שרוצה כמובן)

רצים מתחילים

  • החודשיים הראשונים בקבוצה יוקדשו להפוך את הריצה בפרט, והפעילות הגופנית בכלל, להרגל. לא נדבר על מירוצים, כמעט לא על מרחקי ריצה, ונתרכז בהטמעת הרגל

  • בסיום התקופה, ובהתאם לרצון המתאמן, נחשוב יחד על אימונים לקראת מירוץ ספציפי (בדרך כלל 5 ק"מ). נשמח לספק תכנית אימון רלוונטית והנחיה לאימוני סוף השבוע. 

קבוצת המתקדמים

תנאי בסיס להצטרפות - 50 דקות ריצה ברצף.
 

  • מחויבות של מאמני הקבוצה

    • נעשה הכל כדי שתנועו!

    • אנחנו מבטיחים לראות כל מתאמן ומתאמן ולהיות רגישים לכל שינוי במצב הרוח, במחויבות ובמצב הפיזי. אם הרגשתם שזה לא קרה, בבקשה - אל תתביישו ופנו אלינו בכל דבר ועניין. שום דבר אינו פעוט מדי עבורינו.  

    • אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי לגוון כמה שניתן את האימונים, מבחינת מקום האימון ומבחינת סוג האימון 

  • אנחנו מגיעים עם תיק גב - אתם מוזמנם להפקיד מפתחות, ז'קט וכו'

  • הודעת תזכורת לכל המתאמנים נשלחת בקבוצת הוואטסאפ

  • אנחנו ידועים כמגבירי מוטיבציה, ולכן כל מתאמן שלא מגיע ליותר מאימון אחד מקבל מאיתנו הודעת דירבון/בירור/הצקה - ראו הוזהרתם, כדאי להגיע


 

חובות המתאמן

  • להגיע! (בזמן)

  • לספר למאמן מה מציק לו, ואילו יעדים מעניינים אותו

  • להתאזר בסבלנות

  • לעדכן את המאמן בהודעה מראש אם לא מצליחים להגיע לאימון 

 

כדאי

  • שתייה -בדרך כלל יש שפע של ברזיות - מי ששותה הרבה\מעדיף מי מעיין מהבית - בבקשה להגיע עם בקבוק מים (בהחלט בר אפסון בתיק הגב שלנו)

  • השתדלו להימנע מאכילה (כבדה) כשעתיים לפחות לפני האימון

  • כשעה לפני האימון מומלץ לאכול פחמימה פשוטה ואפשר גם לשתות קפה

  • אנחנו מקיימים אירועים שונים מעת לעת כגון הרצאות, ערבי בירה, אירועי ריצה קבוצתיים - תשתדלו להגיע, חלק מהכיף בקבוצת הריצה זה החיבור והגיבוש -  וזה מה שעוזר לזה לקרות

צור קשר

משרד ראשי: קוסבסקי 48 ספסל מערבי

  גלעד רוזנאו 

0544973364

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon